Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 23 maj 2009

God förmiddag...
Sitter just nu på altanen och myser.
Johan och Linus kastar pil och Tomas och Jocke mekar med moppen.
Daniel och jag bara slappar...
Vi har sol blandat med regn.... en hagelskur besökte oss alldeles nyss!!
Mysigt att fortfarande kunna sitta ute medans det smattrar på taken!

Ikväll är vi bortbjuden på middag.. hos en fd arbetskamrat .
Vi jobbade tillsammans på Barnmottagningen i ca 1½ år... en härlig tid!!!

Om ni gillar Winnerbäck... så lyssna gärna på Du Gamla Fria Nord!!!
Kanonbra text....

Vi håller ju på att få nån typ av ordning på vår gård.... Alla gamla buskar och träd plockades bort när vi dränerade för 3 år sen!
Idag ska vi därför iväg för att köpa nån typ av barrbuske... och ev. ett Äppelträd!
Vi har en förhoppning om att skapa en vacker trädgård.... ;)

Nu blir det till att dricka en kopp kaffe.. och jag kan inte göra två saker samtidigt , så nu får jag lov att säga ajöss på en stund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade