Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 19 maj 2009

Hoppas att natten varit god...det har min!!
Började dagen med att ta en tur i skogen med en trött Wilma och en hoppitossig Ebba.

Efter en tanig frukost, har jag suttit och grejat med bloggen, och mer än en gång har jag funderat på om detta verkligen är min grej ?!
Vi får väl se....

En titt i mitt kylskåp resulterade i att jag snabbt kom fram till : Storhandling!!
Det är alltid lika gruvsamt, men känslan efteråt är go'.

Resten av denna tisdag kommer att innehålla lite av varje...
Men just nu har jag ingen större lust att sitta vid datorn,fryser om fötterna och är våldsamt sugen på en kopp kaffe!!
Återkommer längre fram på da'n....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade