Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 24 maj 2009

Så där... nu har jag klämt i mej blåbärstårta , underbart go grej!!!
Det var istället för champagne.....

Var var vi..?
Jo... festmiddag var vi på igårkväll *mums*
Det blev förrätt,varmrätt och efterrätt och snälla nån va' mätt jag var.

Osyndig som jag är så körde ju jag bil hem, (Tomas är däremot VÄLDIGT syndig)... & blev naturligtvis stoppad av polisen!!
Herregu' , tänkte jag...va' gör jag nu!!?? (jag har aldrig blivit stoppad förut) Poliskillen stoppade mej mitt i stans längsta backe!!!
Men det kom inga bilar från nåt håll??!!.... "tokiga människa" tänkte jag jag står ju ivägen IFALL det kommer fler bilar!!!
Men då visade det sej att jag var ganska ensam på gatan... det är nämligen KÖRFÖRBUD efter kl 23, just där!

Ops, sa jag , ska vingla hem till Älandsbro nu,är inte van att köra i stan så sent!!!
Men snälla nån...... är det klokt att säga "vingla hem" när man sitter bakom ratten, till en polis ??!!
Jaja... det gick vägen, och vi fick åka hem utan böter! ;)

Va' har mer hänt???
Jo...har jag berättat att Ebba tog en 1:a i ökl ????? :):):)
Jag är väl sådär lagom stolt.....


Kicki.... finns det ingen plats där det står namn/URL??
Jag tror att du ska kunna klicka där och bara skriva dit namn.
Du kan väl försöka...

Ha de' så gott go vänner...
Vi hörs i morgon...

5 kommentarer:

  1. Jag gör ett försök och hoppas att det funkar!!!
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Jaaaa det funkar ju!!!!
    Kul nu kan vi ju språkas vid litegrann :-)
    Återigen GRATTIS!!!
    Kicki

    SvaraRadera
  3. Grattis till 1 ök!!! Härligt! Vilken bra helg ni verkar ha haft... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. syndigt o osyndigt!!! Ni verkar haft en härlig helg i alla fall.
    Stort Grattis till 1 i ök
    kram

    SvaraRadera
  5. GRATTIS..
    Åhh vad STOLT du måste vara Hejja dig !
    Ge Ebba nåt gottis .
    Kram Världens bästa Millan

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade