Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 19 maj 2009

Jag förstår inte varför det visas felaktig tid här????
Har du nån aning om det Jenny?

4 kommentarer:

  1. Ja ha...det är det här du pysslar med när man ringer å ingen svarar !! Fick se att jag hade en ny länk på min sida som jag inte hade en aning om...! Va kul, här ska jag kika in ofta !!! Ha de gött så hörs vi i luren.
    //Kärringa frå Värmlan..

    SvaraRadera
  2. Ja det var ett tag sen. Kuuul att du skaffat blogg.
    då kan man ju följa med vad som händer i ditt liv.
    Funderat på o skaffa jag med...
    Ska be min webba länka till dig om det inte redan är gjort. ler....
    härligt o läsa att ni mår bra.
    kraaam från en annan värmlands tant

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Ha,ha kollade min hemsida o det var redan gjort! Underbart självgående o driftig webba jag har.kram igen

    SvaraRadera
  4. Japp vet precis varför.
    Gå in på anpassa, sedan inställningar, sedan formateringar välj tidzon Stockholm.
    Klart.
    Ha de bra.

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade