Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 18 maj 2009

Matchen slutade med förlust... men i 8 års åldern spelar det inte så stor roll, de har bara roligt och koncentrerar sej inte så mycket på bollen :)
Rasmus pekade upp på en lyktstolpe och ropade till mamma : "mamma kolla vilken stor kråka"
Mitt under brinnande match så har de tid att bli fågelskådare!
Det kom dessutom en traktor som inte gjorde saken bättre.....
Dessa underbara barn!!!! :)


2 kommentarer:

  1. Haaahaaa goa de är ..
    Nu har du ändrat ser jag ...
    Hoppas du tycker detta är kul.
    Bild och allt har du ju fått in BRA jobbat:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Oj vilken underbar bild på Ebba o Wilma...Åhh JAG vill HAAAAAA.
    Får du mina meijl?
    Jag tjattrar o tjattrar ...
    Har tråkigt idag på fm:(
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade