Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 31 maj 2009

Lady in red...

Alla nyanser av rött.... Det beskriver hur jag ser ut just nu !!!!
Men ska man vara fin så får man lida pin.....
Vi har 25 grader INNE, solen har värmt på som tusan idag (som mest visade temp.på 29 grader ,UTE)
Men.... jag har frossa så jag har på mej en tjock hellyhansen och mysbyxor och tjocka sockor!!
Det går snart över....

Idag blev jag uppvaktad av mina goa söner... och man!
Jag fick en 200 grams Mintkrokant chokladkaka (min absoluta favorit) och en mini kryddträdgård , med Salvia, Oregano, Basilika, Dill och Ett stort fång med Lavendel :)
Jag planterade dessa i keramik krukor, det blev sååå fint!!

Hos svärföräldrarna blev det grillat kött och en maffig , smarrig och fräsch grönsallad!!!
God sås och potatis blev det oxå förstås...

Nu är det dags att sova.....
Vi hörs i morgon!!
Sov sött..

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen jag åker i morgon och köper en kompis till honom:)
    Klart han inte ska vara ensam .Stackarn har ju ingen som pratar samma språk...
    Åhhh Millan jag är NY KÄR...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Opps glömde säga att jag sitter med hetta !
    Stackars dig hoppas du kan sova ...Hoppas du inte fjällar av allt ,,jag har redan börjat på armarna?
    Härligt med lavendel...
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade