Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 18 maj 2009


Dagen idag har väl inte varit så himla intressant..men nu blir det ändring på det:)
Lillkusinen Rasmus har sin första fotbollsmatch om ca 1 timme,och vi ska givetvis dit för att kolla och supporta:)
Jag trodde att sommaren kommit till oss , igår hade vi en riktigt härlig dag med massor av sol och värme... idag blev det dessvärre ruskigt kallt och grått, därav Svanbilden.... måste pigga upp både mej och Er (mest är det väl bara du och jag Jenny,än så länge) *fniss*
Detta svanpar bor hos oss i sommarstugan , varje sommar får de ungar som de stolt visar upp för oss... de äter gärna direkt ur handen men nafsar i benen om de tycker att de inte fått tillräckligt med bröd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade