Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 23 maj 2009

Åh... jag missade ditt inlägg, L-L!!!
Självklart ska vi kolla in Amos småkottar :)!!!!!!
Hjälp va kul det ska bli!!!
Det känns som om jag får lov att ta bussen hem...:)

Tack för att du håller dina tummar... jag ska försöka göra mej så snygg jag kan, det kan ju ha betydelse ;)
Vad gör man inte...?!

2 kommentarer:

  1. Sååå härligt med altanen ,,jag satt nyss ute med kaffe koppen men ville kolla vad ni gör :)
    Blev det något träd?
    Vi köpte för 2 år sedan fyra små krakar ,,jag har klippt lite i dom så de är fortfarande krakar för jag vill ha upp kronan så man kan GÅ under dom :)
    Men inte lätt att beskära träd om ens de små ynkliga:)

    Såg du skrivit om ditt hem,,klart man har projekt det har jag också;) har en furu trapp som är dystert trist ..Men vem orkar måla den?
    Trätaket också ska målas på övervåningen !
    Suck många saker man vill göra men orken kan man köpa den på postorder?:))
    Du har ett fint hem Millan !

    SvaraRadera
  2. Nu är jag såå nyfiken på hur det gick igår...eller är det idag kanske? :-D
    Dålig koll jag har...
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade