Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 25 maj 2009

Måndag...

Jag måste börja med att tacka för alla gratulationer... TACK!!!! :)

Åh va' härligt.... vaknar halv 7 med att solen skiner och det är 19 grader varmt!!!
Jag har därför tillbringat hela förmiddagen på altanen :)
Herr Larsson , en viltspårskollega, har nyss varit här och druckit kaffe.
Det är så gött att få sitta och surra med nån... som har samma intresse!!!

Jag ska snart åka iväg och få min antihormonspruta, det är 4 veckor sen sist och det känns!!!
Mitt bäcken värkte igårkväll pga viltspåret så jag mådde illa och natten har varit tung!
Nu känns det lite bättre ....
Men, gårdagen var värd varje smärtsekund ;)

Va roligt att du "kom in" tillslut Kicki !! ;)

Vi hörs...

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen vi kan hinna ses när du kommer hitåt!!! ;-)
    Jag ska också ha buffé på studenten tänkte jag...lite av varje du vet. Igår gjorde jag en potatisgratäng och 40 småpizzor (väldigt små) - alltid en början! :-D
    Ha en härlig dag, nu ska jag gå ut på altanen!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får ett JÄTTE spruta nu då:)
    Hörs snart igen .
    Åhhh vad jag längtar :)
    Cattis har en söndag bara som hon måste byta bort sedan är ALLT kirrat för sommaren JIPPIE..
    Here we come.
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade