Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 20 maj 2009



Det gick jättebra för Ebba idag... hoppas hon sköter sej lika bra

på söndag!!!

Vi har inte snö...om ni trodde det!!!

Bilden är tagen vintern -08 på viltspårskursen;)

Jag har suttit och gått igenom mina inlägg, hur kan jag vara

förvånad över att vikten står och stampar på elefantsize när jag

vräker i mej både choklad och cocosbollar!?

Nu blir det andra bullar........ !?

2 kommentarer:

  1. Hejsan kompis åhhh vad ser fram mot Juli:)
    Hoppas bara jag ser dig då !!! :))
    Min syn är inte riktigt som den ska???
    Blir så orolig !
    Högern ser jag inte alls texten och jag har haft skärpa som är exremt stark tidigare.
    Ont har jag här o där :(
    Hur mår du tjejjen ?
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Härligt att spåret gick bra!!!
    Idag har jag varit och hjälpt till på ett jaktprov, det är så himla kul att se när hundarna jobbar!
    Ha en trevlig helg!
    Ps. Så trevligt att du kommer till Värmland! Roligt för L-L! :-D

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade