Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 5 juli 2009


Wilma och husse ... = Världens polare :)
I fredagskväll hämtade vi Daniel på Midlanda... det var bekvämt för honom att flyga!
Det var verkligen roligt att få rå om honom i helgen, även om han blev tvungen att åka tillbaka redan i morse för att jobba x-tra ikväll!!!
Daniel var på 60 års kalas hela lördagkväll... det var en lyckad kväll och han tyckte att det var kul att träffa alla släktingar!!
Min pappa bjöd oss alla ( mamma,brorsa med sambo och min familj) på hotell Höga Kusten i gårkväll , vi åt en super middag och härliga desserter....sen åkte vi hem till oss och umgicks hela kvällen:)
Det var så roligt att mamma orkade följa med.... det gav henne en kick att få komma ut , så idag har hon t o m varit på affären själv och dessutom städat :)
Tänk vad det sociala är viktigt.... och att få kunna klara sej själv.!!!
Jag delar bara medicin åt henne nu, resten fixar hon själv och såren har nästan läkt färdigt!!
Imorse skjutsade jag Daniel till bussen.... han var lite bakis !!!
Det var inte tänkt att han skulle jobba förrän på tisdag,men när han satte sej på bussen så ringde de från Silja Symphonie och undrade om han kunde tänka sej att hoppa ombord lite tidigare!!
Det gjorde han gärna.... men som sagt, lite slö var han efter gårdagens fest !
På förmiddagen , medans Linus och Joakim fortfarande sov sött, så var Tomas och jag till handelsträdgården och handlade ett Astrakan äppelträd och 4 st. Knäckepilar (de blir som stora runda bollar ,ca 1,5-2 m ).
Det kommer att bli sååå fint....
Nu under eftermiddagen så har Tomas byggt en garderob i ett utrymme som vi inte har kunnat utnyttja förut,nu blev det till en kanonfin stor garderob.... han är såå trixig och duktig min snickare :):)
Jag ska snart tända grillen... vi ska välkomna Joakim's flickvän , Linda, ....hon kom hem från en 3 veckors semestertripp ( i Grekland).
De har längtat efter varann till tusen ... de är så otroligt gulliga tillsammans!!!;)
Så det blir lite go'middag även idag ....
Idag är det kallt,grått och trist....men hundarna trivs och har ork igen!!!
Wilma's knöl på tandköttet växer , så jag tror att jag måste in igen för att de ska undersöka....sist vi gjorde det så sa de att vi skulle avvakta för att se om den växer... NU gör den det och jag vill veta vad det är !!!!!!
Jag är nervös till tusen..tänk om det är en elakartad tumör?!
Ha en skön söndagkväll...

2 kommentarer:

  1. HEJ PÅ REJ!!
    Va härligt o höra att mamma mår bättre!
    Myyys o få rå om sonen,ska bli spännande o se honom i hänt extra minglande bland kändisar framöver(ha,ha)
    Här har det också blivit svalare så hundarna trivs men inte jag. JAG VILL HA VÄRME O SOL!!!!!!
    Ha det gött o hälsa din underbara fam.
    kraaam

    SvaraRadera
  2. Hej Millan!
    En gammal tik vi hade fick knöl som växte på tandköttet. Tydligen vanligt där det nöter från tex en tand eller annat mot tandköttet. De tog den bort den snabbt och hon hade inga problem mer efter det.
    Men visst blir man orolig. Man tror att allt som växer är farliga saker i denna världen.
    Lycka till!
    Mvh Jeanette
    Dajala's Lhasa apso

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade