Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 8 juli 2009

Trött till tusen..

Raderade just mitt inlägg om MJ....

Imorse skjutsade jag min pappa till en tidig buss..han åker på en kryssning igen!!
Tänk va' han flyger o far:)
Sen har det bara blivit just ingenting...

Är jätte trött eftersom jag tittade på Tv till kl 2 inatt och sen upp kl 6.30!!
Jag är så mesig så jag klarar inte så sena nätter kombinerat med tidiga mornar!!
Kommer att dyka i säng ikväll...

Var det nån som såg på Michael J igårkväll?
Jag tycker att det var en sorglig minnestund....
Hursomhelst så var han oxå en människa av kött och blod!!

Kollade lite på Morden i Midsomer... Allsången missade jag pga MJ!!
Ikväll blir det Miss Marple :)
Hon är ett annat MÅSTE...


Näe... jag somnar snart ... måste nog dricka lite kaffe!!!

1 kommentar:

  1. Tittade lite på MJ, men kollade förstås allsången...ja, han var trots allt mänsklig han också.
    Älskar också miss Marple, synd bara att det är repriser nu, de nya avsnitten är ju slut....självklart hade jag redan sett det igår :-(
    Kramis

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade