Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 6 juli 2009

Måndag...

Idag har jag haft besök av min barndoms/ungdomskompis, Kicki.
Vi har surrat och surrat ,tiden bara flög iväg !!
Det är alltid gött att få prata av sej.....:)


Vädret är forfarande svalt och grått... men jag tror att det blir bättre fram i veckan!!
Man klagar på värmen och man klagar på kylan......


Joakim åkte till Linda igårkväll.... han sov över där , så nu kl 23 ska jag hämta hem honom.
Mer än så har det inte hänt idag.... kanske blir det mer i morgon ?!

Sov gott.. mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Här har vi världens tråkigaste väder...regn och alldeles för svalt!
    Va kul att Daniel varit hemma hos er en liten sväng, mysigt!
    Hoppas det inte är någon allvarlig knöl hon fått Wilma! :-O
    Ha det så gött allihop!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade