Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 26 juli 2009

Söndag

Milda Matilda... jag är helt såld på utebad!!!!
Vattnet var 38 grader .... , himlen mörk och en god drink vid karkanten;)
Kan det bli bättre......?!

Vi var som sagt hos svägerskan med familj.... de bjöd på mat och drinkar...
På småtimmarna så började vi sjunga Singstar *L*!!!!!
kl 4 i morse kom vi hemcyklandes (???!!) Allt gick bra ;)


Tomas har ännu inte stigit ur sängen!
Jag har legat och bättrat på min färg.... skönt att slappa i solen!
Hundarna flåsar och schåsar... det är för varmt för dem!!!


Linus är ute och seglar med kompisens familj...det är första gången han sover på en båt!
Hoppas att det går bra....

NU väntar kaffet på maten... det blev potatisbiff och rostsallad ;) till middag idag, bara Joakim oxh jag har än så länge matlust..Tomas kanske äter nästa helg?!
Dessa bakfylletrattar.... :(


Ha en go' fortsättning på dagen...

3 kommentarer:

  1. Potatisbiff och rostsallad :-D eller tvärtom kanske...snacka om bakfylletrattar ;-)
    Ja, vi längtar otroligt efter att få komma upp till Norrland och förstås efter att få träffa er!!!
    Ses snart!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hahah Jaha du Millan inte stavar du så bra! hahhaa men kul:))

    Ha de så bra i stugan .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis till Ebbas fina resultat på GRK idag..3a bästa tik, inte illa !!!!!

    Ha de gött så hörs vi i luren !

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade