Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 7 juli 2009

Hipp hipp hurra...


Idag fyller mitt lilla tok ( dvs Ebba), 2 år!!!

Tänk att det gått så fort?!

Jag tycker nyss vi var till Värmland och hämtade hem Wilma och Ebba:)
Jag har varit på stan idag.... det är ju 70 % på nästan allt!!!
Tänkte därför handla lite smått o gott.... fynda , liksom:)
Det slutade med en tå-ring..... för 7.50 *s*
Shoppa... de' e' min grej de' se'!!!!!
Jag avskyr att gå i affärer.... som ni förstår!!
Kylskåp och skafferi behövde fyllas på ,så i morse blev det en tripp till Ica.
Köpte frysta bär och naturell yougurt.... blandade detta och det blev en kanonfräsch Smoothie!!!
Äntligen har jag nån användning av min Blender;)
Den har stått och dammat i källaren i flera år....
Ikväll är det tv-kväll.... Allsång och Morden i Midsomer:)
Vad vore det för sommar utan dessa 2 program??!!
Jag hoppas att Ebbas 2 syskon får en bra födelsedag*L*..... Ebba har fått tuggben (som hon inte gillade!!) och en ny boll !!!!
Ha en fortsatt bra dag...
Kram till er....

3 kommentarer:

  1. Om jag hamnar i en affär med 70% rea så handlar jag massor som jag TROR att jag vill ha och TROR jag behöver. Alltför ofta visar det sej att jag varken behövde det eller ville ha det. Det tar bara plats i garderoben....
    Så var nöjd med din tåring... :-)
    Ha en trevlig kväll med dom stackars invånarna i Midsomer som bara bara minskar i antal.... Men gud va bra det är!!!
    GRATTIS till Ebba!!
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott Ebba:)

    Låter gott med smoothie!!
    Morden i Midsomer är det tydligen många som följer, jag också:))

    Mvh/Jeanette

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis i efterskott till Ebba!!!
    Pussa henne från mig! ;-)
    Visst var det bra igår....morden menar jag... :-D
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade