Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 15 juli 2009

Rotsidan


Jag blev erbjuden att gå viltspår i morgon , med Älghundsklubben!!!

Det var ett snabbt beslut och sen inbetalning.... så snälla, håll tummar och tår för Ebba och mej imorgon!!


Idag har Tomas och jag legat i solen hela dan....

Vi gjorde en utflykt på förmiddagen , packade fikakorgen och åkte till Rotsidan!!

Det är ett härligt ställe vid havet...med stora platta stenar (bara sten, så långt ögat når ) som man kan gå på direkt ut i vattnet.

Vi brukar tillbringa många timmar där under somrarna!!
Nu är vi rosa (jag är det) och bruna... :)

Bildbevis på Rotsidan till höger .....

Nu är vi hemma .... grabbarna ville inte följa med i morse så de har varit hemma med hundarna.

23 grader står det på termometern... HÄÄRLIGT!!!

Nu blir det lasagne på altanen.... med morötter och ärtskidor, jag är som vanligt hungrig som en varg.....

Hoppas ni har lika bra värme hos er...

1 kommentar:

  1. Åh, va mysigt det lät!!!
    Jag ska hålla tummarna allt vad jag orkar!!!!!
    kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade