Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 16 juli 2009

Svettigt...

Hej goa vänner.... Vi har så varmt så varmt *puh*
Skulle vilja krypa ur skinnet ....


Viltspårsprovet blev uppskjutet till nästa vecka... det var några papper som behövde fixas av den viltspårsansvarige i Husum.

Jag har plockat en fästing från Ebba's rygg idag..... fy fasen va äckligt!! den hade inte fastnat utan den höll på att jobba sej genom pälsen:/

Kl 13 idag så hämtar vi Emma från Borlänge , hon har åkt tåg och buss till oss så vi möter upp på stationen... hennes föräldrar kommer till oss i morgon och stannar över helgen;)
Vi brukar ses 1-2 ggr per år.....
Nu blir det till att damma av det värsta .. så inte våra besökare får allergichock !!!

Ha en god torsdag... det ska jag !!

3 kommentarer:

  1. Här sitter jag o håller tummarna !
    Får hålla en vecka till då :))
    FY för fästingar !
    Ta inte med dom ner tack!
    Kram på er svettisar..

    SvaraRadera
  2. NEEEEJJJJJ?????
    Vad då hemma ?
    Ni blir ju bara färre o färre !!!!
    Nu fattas ju 3 st !!!
    Vi kan ta en annan helg.
    Jag såg ju fram mot ALLA i familjen .
    :(
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ser fram mot att ni kommer på Måndag .
    Äter ni skink o purjo paj?
    Ska göra en laddning tänkte jag :)
    Sallad till.
    Åhhh vad kul det ska bli att ses äntligen .
    Ni behöver inte ta med täcken eller kuddar vi har 2 dubbel uppsättning.
    Bara gott humör och er själva .
    Nu har jag målat boden sååååå GUL..Måste ta hela garaget ..Suck .
    Men fint blir det .
    Kramiz Jenny med Familjen .

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade