Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 10 juli 2009

Mot stugan.... Äntligen!!

Raindrops keeps falling on my head....!!!!
Jeesus... va mycket vatten det finns i himlen!!!
Sticker man ut huvudet så blir man dränkt!!


Jaja..det stoppar inte oss från att åka till stugan:)
Så fort vi har ätit så sticker vi..äntligen.
Tomas slutade tidigare idag eftersom det är sista dagen innan semestern ;)
Så han står just nu i duschen... sen blir det middag och SEN bär det av!!


Om ni vill titta på nåt intressant, så gå in på youtube och sök på "Living with Michael Jackson" det finns från del 1/10 - del 10/10.....
Det är en väldigt personlig intervju med honom!!
Skrämmande och förvånande..
Jag har svårt att släppa detta!!!


Jag återkommer på måndag....
Nu önskar jag er en trevlig helg,med inte allt för mycket regn!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Såå fruktansvärt tråkigt väder!!!! Baaara reegn!!!
    Tur för dig Camilla att du hann anmäla! ;-)
    Ha det så mysigt i stugan!
    Här har vi bara latat oss idag, nu ska jag ta på mig regnmundering och gå en tur med dogsen...
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har det kul i stugan !
    Och "inga MYGG"...
    Vi har nu kommit hem TACK för att du önskade oss välkomna hem :)
    Vi har haft otäckt romantiskt och roligt åkt buggy uppe i bergskullar kollat utsikter,snorklat och jag fick massor fiskar och simmade i ett stimm!!! såååå härligt !
    Vackert och varmt så nu är jag pepparkaka!:)
    Rund sådan för jisses vad jag smaskat och inte lagat 1 enda mål mat på 8 dagar :))
    Kram vi hörs i veckan ni kommer ju på söndag misstänker jag ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Oj! Här har det blivit härliga färger med bytt frambild! Mysigt:)
    Hoppas din vistelse i stugan blir som önskat! Ja, själv är jag less på regn och åska nu:-( Vi hade dock tur i fredags med vädret i Norrköping när dottern Micaela 19 år uppträdde i Munken in The Park. Sedan blev det söndag med regn OCH åska!

    Ha det skönt,
    Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade