Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 25 juli 2009

Lördag

Jag måste börja med att tacka er för alla fina gratulationer, både här och på mail!!!:)
Jag är fortfarande i det blå.....


Blev serverad frukost i morse :)
Kaffedoften är gudomlig när man fortfarande ligger kvar i sängen!!!
Vi åkte sen till Birsta City..... och till Bygg Max!

Vår balkong behöver nytt golv och räcke....den håller på att rasa!!!
Så vi handlade bräder till den och sen handlade vi kläder.
Joakim fick nya skor och 4 t-shirt's.
Tomas köpte 3 tröjor och jag behövde en ny bikini och jag hittade oxå 2 tröjor på Stadium.
Bikinin är blå/vit randig ,vadderad kupa med stålbåge....setet kostade 109 kr , för en hel bikini!!!!!!! Halva reapriset!!

Ikväll ska vi till Tomas lillasyster Helen, och hennes familj.... vi ska äta taco's och bada i en "kannibalgryta" ;)
Det kan bli kul..jag har aldrig gjort det förut, det sägs att det är varmt och gött!?

Om allt går vägen så hörs vi kanske i morgon...
Ha en trevlig lördagskväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade