Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 23 juli 2009

Viltspårschampion....


Jag vet knappt vart jag ska börja..... Det har varit en fantastisk början på denna vecka:)
Ebba blev ViltspårsChampion igår!!!!!!
Jag är stolt som en tupp och kommer nog inte att landa förrän den här tiden nästa år !!! ;)
Hon gick spåret klockrent, trots att det hällregnat i över ett dygn!
Domaren hade sina tvivel innan hon började provet pga regnet... han sa : "Det ska vara ett proffs för att klara provet under dessa förhållande" o så gör hon det!!!!!!!!!!
Vid ett tillfälle stannade Ebba och blåste vattnet ur sin näsa för att sen fortsätta :)
Den andra roliga händelsen är att vi varit i Norrköping , hos världens bästa Jenny m familj!!
Vilken kanonhärlig familj.. med supertrevliga barn !!!
Vi ville inte åka hem från dem....:(
De bjussade på 2 supergoa dagar, med god mat och en resa bakåt i tiden på "Gamla Linköping".
TACK till Velanders.....
Vi höres senare...nu måste jag ringa och Gratulera min uppfödare på hennes födelseda'

7 kommentarer:

  1. GRATTIS I MASSOR!!!!!!!!
    Jag har redan fixat det på L-Ls sida!!!!!!
    Kortet var kanon fint!!

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Nejmen ett stort varmt GRATTIS Millan & Ebba!!!
    Inte illa med en viltspårschampion under sådana regninga förhållanden, härligt jobbat!!!:-)
    Jeanette

    SvaraRadera
  3. Tack,Tack själva för en härlig tid och "sexpacket" på magen !!!:))
    Robban och Fredde fann sina vänner och hade jättekul och tur med vädret till sist.
    Ni är en härlig familj !
    Så tråkigt ni var tvungna åka hem :(
    Blev så TOMT ???
    Men vi ses snart igen .
    Jätte GRATTIS till Ebba !
    Bamse KRAM.

    SvaraRadera
  4. WOW säger jag bara!!! Ni är ju helt fantastiska!!! GRATTIS i massor!!!!!!!! Tänk att få komma upp och träffa en viltspårchampion!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Sitter på jobbet med ett internet som fungerar...underbart ! Så nu äntligen kan jag Gratta Dej och Ebba här..Ni är såå duktiga !!

    Nu är det bara 6 veckor kvar..

    Ha de gött !

    SvaraRadera
  6. Micaelas egengjorda text & musik med hennes härliga sångröst finns nu 2 låtar på hennes My Space,
    http://www.myspace.com/micaelapetersson

    Ta vara på dig, Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade