Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 1 juli 2009

Måndag... och tisdag

Jag har farit runt som en tok idag ;)
Än hit och än dit.... och inget vettigt blir gjort!

Men på eftermiddagen landade jag hemma ..... för att njuta av en god middag och Johan's sällskap!!!
Vi grillade fläskfile' med potatisgratäng och sallad.
Johan kom för att hälsa på oss och det var vekligen jätteroligt!!
Han verkade må bra .... och det gläder mej.



Igår..tisdag så var jag som vanligt och hjälpte mamma,men hon blir piggare och piggare ;)
och snart klarar hon sej själv....
Pappa behövde ett sista handtag med huset... så vi var hos honom på eftermiddagen för att tömma det sista skrotet .
Hem , åt middag och sen körde vi igång med att byta rum till grabbarna.
Allt ska ju vara klart tills på fredag ,för då kommer Daniel hem :)
Jocke har nu flyttat till Linus gamla rum, Linus flyttade till Daniel's rum och Daniel som numera ändå inte bor hemma,han fick ta Joakims lilla rum....


Det är lite kaos här just nu... men ikväll blir det klart.
Vi har 30 grader i skuggan.... jag vill inte klaga..men jag lider verkligen med mina stackars djur!!!
De bara sover och flåsar!!!!
På kvällen när det blir svalare så märker man hur skönt det blir för dem, då springer de runt och myser och leker!!! :)



Är det nån fler än jag som tycker att det känns konstigt att Michael J har dött????
På nåt sätt ska han , liksom Elvis, alltid finnas!!!???
Skumt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade