Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 2 juni 2009

Väckte barnen kl 6.30 , gick med hundarna och käkade frukost.
Sen la' jag mej i sängen och läste Brott och Straff av F. Dostojevski!!
Den är sååå trälig men jag ska igenom den... Är man bokmal så är man!

Jag trimmade mina tjejer igår.... Ebba's front blev sisådär, men svansen blev görfin.
Jag ska på föräldramöte i kväll så tassarna får vänta tills i morgon, jag kan inte både trimma och sen sitta på en stol i 1½ timme...då går jag sönder.

Nu på eftermiddagen så pratade jag med polarn Jenny, vi surrade i ca 1½ timme, jag hann både steka en omelett,äta den och dricka kaffe och vattna blommorna.....snacka om effektiv:)

Jag väntar på att höra nåt från äldsta sonen, jag skjutsade honom till Havsbadet Smitingen igår för klassen skulle spela brännboll på stranden... Det blev nog lite öldrickande kan jag tänka mej, men det är ju vanlig skoldag idag (så vanlig den kan bli en vecka innan studenten).
Det ska bli kul att höra hur de haft de'!!
Daniel bor ju i mammas lägenhet nu medans hon bor i Umeå... så han är självförsörjande.
Han kommer hem nån gång då och då och gör en genomkörare i kylskåp och skafferi ;)

Det är fantastiskt vad folk är gulliga.... vart jag än går så är det alltid nån som stoppar mej och undrar hur det går för min mamma.
Människor som hon känner men som jag aldrig pratat med... De alla hälsar så gott till henne och det måste kännas mysigt att veta att man är omtyckt och saknad så till den milda grad att folk t o m får tårar i ögonen när de pratar om henne!!!!
Nu är ju allt ok ... och snart får hon åka hem:)

I morgon är det den andra ringträningen.... Den ska vi gå på,för det var lärorikt .
På lördag smäller det.... ;)
Ni måste lova att hålla tummar och tår för oss...
På söndag blir det oxå...det har jag nog glömt att tala om!
Det är oxå en officiell av SSRK, Moray Armstrong dömer då och på lördag är det Jan Herngren.

Vi har ännu inte hört nåt om apporteringskursen... vi avvaktar.
Kursledaren blev sjuk precis när vi skulle köra igång och sen har jag inte hört mer om detta!

Hör och häpna... min mellanson Joakim ,ska raka av sej allt hår på avslutningsdagen!!!!!!
Han tyckte att det passar att göra då, för hans tjej Linda ,åker 3 veckor till Grekland och då hinner det växa ut lite innan hon kommer hem.
De har sina ideer....

Nä...kanske ska man göra nån typ av nytta?!
Kanske inte.....

2 kommentarer:

  1. Hejsan IGEN..Vännen.
    Saknar dig redan .Beroende???
    JAaaaa !!!

    Så skönt att det ordnar sig för din mamma.

    Tummar och tår hålls här till helgen men marsvinen har bara 3 tår på bakbenen Hmmmm men dom håller 2 av dom hahaaaa.
    Dom ligger i mitt knä nu medans jag surfar runt.Fast nu bråkar de lite om platsen i handuken ! haahaaa Vilket tjatter :))

    Vilka påhitt dessa tonåringar har...Men en skönhet klär i allt ;)

    Nu är jag helt trött efter Konserten med Freddes musikprofil.
    Väntar på att hämta honom och Tv maraton.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Åh, vad spännande! Jag ska hålla tummar och tår för fullt för er!!
    Ja, nu närmar sig dagen D...den 11 juni!
    Ha en härlig vecka!
    kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade