Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 10 juni 2009

Regnet det bara öser ner........
Linu's klass spelade fotboll mot lärarna idag,eftersom de lämnar mellanstadiet :)
Under hela matchen, 60 minuter, så ösregnade det HEELA tiden !!
De stackars barnen var genomblöta..
Jag stod på sidan om och var minst lika blöt jag :), men det var det värt!!!



Det var mysigare väder igår.... då sken solen på studenterna innan balen:)
Vilka vackra kreationer.... klänningar och håruppsättningar som går till historien tror jag !
Grabbarna var stiliga i sina kostymer och slipsar i alla världens färger.....
I morgon smäller det...då är det dags att stiga ut på "Trappan" som nybliven vuxen;)



Kycklingen är stekt och vi ska strax börja pynta altanen, resten blir senare ikväll!
Jag vet inte hur lyckat det är att blanda i ruccolan i pastasalladen så här dagen innan?!
Kanske blir den seg/slemmig och äcklig?!
Jag får väl stiga upp 4 i morgonbitti och göra det sista*ler*
Det ska bli intressant att se vad man glömt i morgon ...alltid är det väl nåt! :)



Mina hundar är lite missnöjd med sin matte...de tycker nog att det blir alldeles för lite av allting nu, de vill gå mer, leka mer,träna mer ....och jag gör inget av detta för tillfället.
Det är alldeles för många måsten nu för att jag ska hinna me' de stackarna...men till veckan blir allt som vanligt igen *puh*
Men det är klart... det kan ju bli tvärtom oxå, jag ska ju trots allt ner till Värmland och umgås med både L-L och Kicki ;) ... det kan ju bli jobbigt !!!
Sen blir det ju en ny bekantskap oxå... Anne , det blir görroligt att träffa henne och hennes små kottar!!!! :)
Kanske sover jag ,hela nästa vecka.....



Daniel sticker till storstan på fredag eller lördag...där ska han dela lägenhet med en tjej som är syster till hans kompis!
Han kommer att bo nära Globen...
Det blir ju bra,med tanke på att han ska jobba på Silja Symphonie i 10 dagar och vara ledig i 10 dagar hela sommaren.
De lediga dagarna kommer han att jobba x-tra på Wallmans salonger , då är det ju perfekt att vara på plats !!
Idag uppträder han som Robert Gustavsson ..... med Lasse Lind, på det sk Vårkalaset.
Jag håller mina tummar för att det går bra :)

Nu ska jag städa badrummet.... och resten av huset *suck*
Vi hörs i morgonkväll.....
Have a nice day ;);)

3 kommentarer:

  1. Hugeda mig vad du har att stå i...Glöm ej andas !
    Även KUL saker är jobbiga ;)
    Hur står du ut med blickarna från hundarna ???
    De kan verkligen ge en dåligt samvete!
    Med sina underbara ögon:))
    Åhhh vad gott ni ska äta.Hur dax ska vi komma ?;)
    Jättebra tider med 10/10 dagar skulle jag kunna jobba!
    Så kul med Daniel och uppträdande (Vi hoppas på en show i sommar;)
    Ha det JÄTTEKUL i Värmland.
    Ps jag tror bestämt en viss ska flytta JIPPIE!!! kan det bli bättre ? NEJ!Skönt slippa den familjen :))Ds)
    Kram din Jenny

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken kille han är Daniel! Kanske en blivande stjärna... :-)
    Ja, jag har också gått upp tidigt för att göra klart "salladerna" för inbillade mig också att de blir lite kletiga annars....
    Ha en HÄRLIG DAG!!! Det ska jag ha tänkte jag!!!
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Mitt tips är att du är utvilad INNAN du kommer... Ska bli kul att ses!!
    Kicki

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade