Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 11 juni 2009


Så var den dan över.... Men vilken rolig dag det varit:)
Det började med att Daniel försov sej.... Han bor ju i mormors lägenhet ännu, och klarar sej själv, klasskompisarna ringde och "efterlyste" honom i morse,då var han 1 timme och 30 minuter sen till Champagnefrukosten!!
Men det gick bra,,,, han hann me' ;)
Vi träffade hela släkten på stan och tillsammans tog vi emot Daniel .. det är ganska känslosamt när man ser sitt barn med studentmössa och vet ,att nu är barnlivet med skolan över!!!
De är vuxna helt plötsligt.....
Maten räckte ... och blev ÖVER!!!
Himmel och pannkaka vad mat jag gjort!!!!!!!!
Och hade inte Tomas stoppat mej vid planeringen så hade det varit dubbelt så mycket *fniss*
Nu har alla åkt hem och Daniel är på fest med klassen:)
Imorgon går "lillebror" ut sexan, så då blir det kalas igen ;)
Sen ... kl 5 på lördagmorgon så åker jag till Värmland, för att vara med på brorsans dotter's namngivningsfest!!!!
Sen ska jag slagga hos L-L och på söndag åker vi till Karlskoga och snusar på några knubbiga Amosbarn:)
Önskar er alla en trevlig kväll!!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad stilig ! :)
    Så stor han har blivit.
    Jättekram Jenny

    SvaraRadera
  2. Heeej!
    Nu har jag vaknat...nejdå inte sovit riktigt sån länge, men låg kvar bra länge i sängen och fick faktiskt frukost på sängen åxå!
    Ja, nu är dagen över och den var helt fantastisk! Maten räckte här också och blev över (kanske kan smaka bra idag, igår kände jag knappt nån smak...)
    Ja, visst fällde man en tår igår när ens "lille" pojk kom ut i kostym hur stilig som helst...
    Ha en fortsatt bra helg - i Värmland! Pussa de små sötnosarna hos Anne från mig!
    kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade