Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 9 juni 2009


Foto: Linus L
Idag är jag på benen.... ,solen skiner och det är hyggligt varmt!!
Det blir nog en stund med "bakini'n" , så att det vita blir lite rosa!
OM ni har problem med vikten, skaffa en snabb magsjuka och vips är 2½ kg borta.
Nu är jag ju helt tom i magen och kan verkligen passa på att tänka på hur mycket och vad jag äter.....;)
Bilden på häggen här ovanför har min son Linus fotat, även förstasides bilden på "valpebba" och Wilma har han tagit.... kanske kan han bli fotograf?!
Va' tror ni ??? *ler*
Jag tycker han är suverän!!!
Tomas handlade alla ingred. till maten som ska ätas på studenten ....
Det blir Kvibillebullar , tortillachips med sås och ost, pastasallad med salami och oliver mm, vanlig grön sallad, Tacokycklingfile i bitar, tjälknöl (salt stek) , potatissallad , såser och tillslut rabarberpaj med vaniljvisp.
Cider, öl och läsk och givetvis kaffe.
Jag fick lov att ändra menyn lite ,när jag fick maginfl. Annars har jag inte hunnit med mej.
Nu ska jag bara äta lite frukost(?) och sen blir det till att sätta igång!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken fest ni ska ha:)
    Gratta från mig...
    Nu har Cattis fixat ledigt på söndagen ! Jippie jahha du vet vilken söndag om du tänker efter :)
    Skönt du mår bättre tjejjen tänker på dig .
    Har skickat meijl men jahhaa nåt strular antar jag så vi får blogga ...
    Här var det grönt och skönt..
    Jättefin bild på ValpEbba!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter helt underbart gott! Han är väl för snäll Tomas!!!
    Visst ska han bli fotograf Linus, han har ju känslan för det!
    Lycka till nu på torsdag!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade