Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 17 juni 2009

Strålskadad...

Jag har varit hos min mamma på sjukhuset idag... hon mår betydligt mycket bättre och är inte alls vimsig!
Hon visade strålskadesåren... åh fyyy faan , säger jag!!
Hon är brännskadad med köttsår från naveln,ner mot underlivet , under och bak mot rumpan!!!!!
Det rinner var!!!
Och läkaren som undersökte henne när jag var där..skakade på huvudet och sa att det var det värsta hon sett i strålskadesammanhang!!
Hennes njurfunktion är förhöjd och hon fick därför göra en skiktröntgen på njurarna.
Förhoppningsvis så är det inte cancern som spridit sej?!
Hon blir kvar över midsommarhelgen....



Mer än så har jag inte hunnit med... så jag har inget annat att skriva.
Men jag önskar er alla en trevlig onsdagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Glad att du haft kul!

    STACKARS DIN MAMMA !!!
    Jag lider av att höra detta ,,,hoppas hon inte har för ont ,,åhhh Millan jag blir så lessen :(
    Stackars människa !
    De ger henne bra mediciner va ?
    Är det pga diabetesen det blir liksom värre då?
    ram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig och din familj en riktigt härlig midsommar, skickar också med en kram till din mamma - stackaren!
    Ha det gott!
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Såå synd att vi inte hann ses när du var här... Men det blir väl fler ggr.
    STACKARS Din mamma! Jag lider med henne, som hon har fått gå igenom. Kan det inte få vara nog nu.
    Hoppas ni får en bra midsommar ändå.
    Skickar en kram till er allihop från Värmland.
    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Halloj,

    Jag hade sån tur att det började åska efter att vi pratat, så jag drog ur telefon....så än har jag klarat mej!!

    Önskar Dej och familjen en riktigt
    Trevlig Midsommar !!!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade