Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen...

... har varit fantastisk.
I fredags hade vi släktträff hos min kusin i Utansjö.... Det var så kul att träffa kusiner,fastrar och farbröder!!
Vi åt sill -lunch och spelade brännboll... på kvällen blev det tipsrunda (som jag VANN!!!! :) )
och därefter blev det grillning och massor av goda tillbehör!

På lördag åkte Storebror , Marie och jag till sjukhuset och hälsade på lilla mamma!
(tack för alla hälsningar som ni skickat till henne!!)
Hon mådde såå bra, ....jag fixade till hennes hår och gjorde henne fin , sen drack vi kaffe i cafeterian.
På eftermiddagen så samlades mina bröder med familjer och min pappa hos oss...vi kastade pil och grillade och hade en görmysig kväll.
Klockan var över 1 i natt, innan vi bröt upp.
Nicke och Melinda stannade hos oss över natten.
Vi käkade frukost på altanen och sen tog jag lilla Lova i vagnen och promenerade.. jag kände mej som en mycket stolt tupp ;)

Nu har N och M åkt till stan för att hälsa på Gamm'mormor och morfar, men vi behöll Frasse ( Wilma's pappa) här så att han slipper ligga i en trång varm lägenhet!!
Han är så go' denna goldengubbe.....han ligger här på gården med sina tjejer , han behöver inte ens koppel!!!
De hämtar upp honom i kväll när de åker till sin stuga!!


Idag har vi 25 grader varmt och inte ett moln på himlen....
Jag önskar er en riktigt härlig söndag....

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg ni verkar haft! Mysigt!
    Frasse-gubben...han är för go han!
    Skönt att höra att din mamma var bättre!
    Ha en härlig vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag förstår din STOLHET !
    Tack för samtalet idag du är så härlig...
    Lääängtar såååå tills vi ses .
    Din mamma är mår bättre såååååå skönt ,,tänkt på henne flera ggr.Stackars kvinna .
    Jag är lite rörig i kolan just nu,,så mycket att tänka på...
    Så många att prata med ...Barnen och dessa frågor,mammor som ringer och hör om sina barn etc..
    Jag glömde t o m bort en kompis idag ???
    Vi hade bestämt !
    Jag sov sååå SÖTT...Suck ...
    Kram från din vän här nere i landet .

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade