Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 12 juni 2009



Killen som är längst i bakersta raden.... Det är min Linus !!

Lång och ståtlig ......:)

Farmor och farfar var med på skolavslutningen,likaså storebror Daniel.

Regnet höll sej borta , tack och lov.

Det är en oslagbar känsla när barnen sjunger "Den blomstertid nu kommer" !!

Efter kalaset åkte vi hem och åt lunch med farmor och farfar.

Vi käkade massor av rester som blev över från gårdagen.....

Till middag valde Linus pizza.... han fick välja valfri restaurang, men han ville att vi skulle köpa pizzan och äta hemma :)

Efter detta så snaggade jag mellansonen, så nu har han ca 5 mm hår kvar på huvudet;)

Linda, Joakim's flcikvän ,åkte till Grekland idag så då passade han på att raka av sej håret...då har det hunnit växa ut lite innan hon kommer hem om 3 veckor!!!

Min mamma blev utskriven från sjukhuset idag... men hon är helt sönderstrålad i underlivet.

Trots intensiva omläggningar så blöder/varar hon igenom !!!

Värken i såren är enorma och hon får nu starka morfintabletter.... Så pass starka så att hon ser män i svarta hattar i kaffekoppen och örhänget som hon lagt på rumsbordet var en apelsin som nån annan rådde om !!!

Usch och tvi..... men lite roligt var det *fniss*

Imorgonbitti bär det av till de Värmländska skogarna...

Kl 05.00 bär det iväg!!!

Jag hoppas att L-L hittar mej i morgonkväll efter namngivningen?!

Nödraketer är med ifall hon inte hittar mej .....

Jag ska smuggla med mej en STOOR väska när vi åker till Anne i Karlskoga, sen följer nog en knubbig valp med mej hem!!!!!! :)

Vi hörs kanske på tisdag.....

Kram till er alla goa människor!!

2 kommentarer:

  1. Åhhh vad ståtlig Linus är ! långt är så snyggt...
    Härligt med uppehåll.
    Åhhh hur ska jag klara mig till TISDAG MILLAN???
    Klart du ska mygla hem en sötnos Millan.
    Ha en underbar helg .
    Kram vännen Jenny
    Åhhh jag är så Glad ! Packet drar från Byn:)

    SvaraRadera
  2. Glömde skicka bamse kram till din krake till MOR...Hoppas ni kan ha kul åt spökena Hiihii.
    Bara hon inte har ont.
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade