Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 4 juni 2009

Haha...jag kan inte annat än skratta åt gårdagen !
Mitt i allt strul så var det väldigt komiskt :)


Har inte sovit en blund inatt...vet inte varför,har legat och stirrat i taket som en sinnessjuk.
Jag bad därför att Tomas skulle väcka Linus innan han åkte på jobbet ,så att jag kunde få somna en stund på morgonen,för då var jag TRÖTT!!!!!
Linus skulle kliva upp kl 6.30 för att åka till skolan en timme senare.
Men när jag vaknade kl 7.50 så möttes vi i trappan!!!! Han hade somnat om!
Det är första gången i värlshistorien, det har aldrig hänt att barnen kommit försent till skolan.
Så... jag tror att en del av gårdagen höll i sej även i morse *ler*


Ebba ska badas idag.... det känns gruvsamt ,för min svanskota och bäcken känns som om de tillhörde en helt annan kropp, kanske en gummas på 90 år?!
Kan även hända att en gumma i den åldern skulle vara mer smidig än vad jag är just nu ;)


Solen har försvunnit och det är riktigt kallt och grått.
Usch,jag som vill ha värme !!!!


Tomas kommer snart hem från jobbet,de ska på galej i Sundsvall hela arbetslaget!!!
Det kan ju bli kul.....
Jag tror att jag bäddar åt honom i garaget :)

Ha en go & gla' dag..

Ps: vill ni se en film som är sååå spännande?
Se på "Taken" med Liam Neeson ....... WOW , jag hade hjärtat i halsgropen från början till slut!!!

3 kommentarer:

  1. Den filmen älskar jag!!! Heeelt otroligt! (Älskar nog Liam Neeson lite också tror jag...)
    :-D
    Åh, vad jag tycker synd om dig med ryggen!!!
    Vilken skit! Hoppas det går bra ändå och att det blir värt mödan till helgen! ;-)
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Åhhh Jag tror vi är Mångalna ..det var ju full måne i natt:)
    Där har du svaret!till sömnbristen :) för det var ljust när jag åkte hem.vid 00...
    Lycka till i helgen nu gumman och hoppas du inte får sådan otur i ringen;)
    Hoppas då de spelar in så du kan lägga ut en snutt på Utub:))
    Taken vad handlar den om?
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. FUSK att du redan badat din hund!!
    Jag har mina 2 pälsmonster kvar!

    Kul att vi får pratas vid live i helgen och inte bara via mail!!
    Jag kommer att vara där tidigt för Lucy ska in som nr 11 i ringen.

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade