Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 3 juni 2009

Puh....

Foto: http://www.fotoakuten.se/


Idag skiner solen.... men det är ganska kallt i skuggan!

Har använt dagen till att tvätta och storhandlat... skönt när man fyllt hyllorna både i skafferi och kylskåp :)

Linus hade tid hos tandläkaren kl 13.10, men han glömde att cykla hem i tid,så vi fick väldigt bråttom för att hinna.

När vi kom fram till Folktandvården och hade parkerat så skyndade vi oss och kl. var då precis 13.10....Men.. när vi kom in ,så var det tomt och svart?!

Hallå?!, vad är detta... vi tittade på varann och då gick det upp ett Liljeholmen's för mej...DE HAR JU FLYTTAT HELA VERKSAMHETEN TILL SJUKHUSET!!!!

In i bilen, gasa som en galning in på sjukhusets parkering ( ca 5 min senare) "Parkering förbjuden pga ombyggnation"

Men va' faaan!!!!!!... hittade en knepig parkering tillslut och sen var det bara att rusha in och försöka hitta VART de har flyttat!!!!

Hade tur och hittade direkt.... då är det nån J-vla datortavla som man ska trycka in personnummer på innan man kan få komma in!!!!!!! *haha*

Just då...efter flera misslyckade försök att få in rätt personnummer, så kom det ut en kvinna och ropade upp Linus -" vi har väntat på er" sa hon surt... - "ja,och vi har LETAT efter ER" sa jag väääldigt irriterad.

-Det hade ju varit bra om adressändringen stått på kallelsen ,sa jag till kvinnan!

-Det har varit annons i tidningen,svarade hon då!

-Ok ,sa jag, men vi har ingen tidning!!!! ;)

Vi lugnade snart ner oss och det blev ett trevligt besök för sonen ;)

Sen när vi skulle hem...då hade jag tappat bilnyckel!!!!! *fniss*

vände upp och ner,ut och in på väskan och jackan...FANNS INTE!!

Panik.... 3:e gången när jag känner i fickan, så ligger den helt plötsligt där!!!!!

Efter det besöket skulle vi handla.... när jag kommer in i affären ,då är handlingslappen borta...och ni som känner mej,vet att jag knappt kan mitt namn utan fusklapp!!!!

Äh... nu räcker det tänker jag och sliter åt mej sånt som jag SER UT att behöva!! ;)

Vi kånkar och bär , sen ska vi åka hem!!

Då är vägjäveln avstängd strax innan våran infart!!!!!! *skratt*

Så vi måste vända och åka runt ...ingen jobbig grej, men vid det laget är jag sååå less!!

Min son,Linus, har varit tyst under hela tiden som jag svurit och gormat.

Helt plötsligt säger han mjukt och försiktigt....-Mamma, jag tror att det är bäst att du går och lägger dej när vi kommer hem,det är inte din dag idag!!!!!! *ler*

Men nu sitter jag här och ska snart börja med middagen.... Tomas ska åka direkt efter maten,till Käxed för att bygga ett trall utanför våran lilla stuga!!

Linus följer med så det blir bara febersjuka Joakim och jag hemma ikväll.

Då ska jag koka lite rabarberkräm... det bästa Joakim vet :)

Sen ska vi mysa framför tv:n...och lugna nerverna!!!

Har klippt Ebbas tassar idag....hon blev sååå fin!!

Hon har helt runda tassar och de är så söta *fniss*

Tjohopp, slå klackarna i taket.... nu ska det bli middag!!!!!

3 kommentarer:

  1. oj,oj vilken dag!!!
    Stackare...Du råkar ut för både det ena o andra.
    Men till slut humötet i topp i alla fall.
    Du är en otroligt härlig människa...
    Tack för lycka till,det kan vi behöva.
    hoppas morgondagen blir bättre.
    LYCKA TILL MED TJEJERNA
    kraaam

    SvaraRadera
  2. Hahhhaaaa VILKEN dag Millan..
    Ibland ska man vända på kudden och somna om ;)
    Fast då missar man ju det roliga:))
    Bamse kram till dig från mig .
    Jenny

    SvaraRadera
  3. När jag läser det här börjar jag på allvar funder på hur det ska gå när vi ska "träffa" Bocelli....vi får se till att ha hundvakt minst en månad !!!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade