Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 1 juni 2010

Tiden...

Veckorna bara driver iväg... Nu är det Juni och barnen slutar skolan nästa vecka!
Jag tycker nyss att Daniel tog studenten och att mamma gav oss den glädjande nyheten att cancern gett med sej..... Det är 1 år sen nu!!!
Så mycket har hunnit hänt.. men ändå känns det som om tiden rusat fram.
Samtidigt så känns det läääänge sen jag opererade mej, var på mammas begravning och sen Linus fick diabetes...
Tiden ,är en knepig känsla...

När man vaknar på morgonen och räknar ihop 7 timmars sömn, inser hur fort natten gått och sen plockar fram 7 timmar under den vakna delen.... Jämför vad du hinner med på 7 timmar i vaket tillstånd och 7 timmar i sovande!!

För 20 år sen så blev jag mamma .... det är ju alldeles nyss?!
Om ytterligare 20 år.. då fyller jag 60 !!!!!

Fyll inte livet med år.... fyll åren med liv istället ;)

Ha en solvarm da'

7 kommentarer:

  1. Men gud vad intressant med mediumet!(eller heter det medie?)
    Jag tror bombsäkert att det finns de som "lever" kvar och är med runt om kring oss i det dagliga livet...
    Jag läste ditt inlägg och fick tårar i ögonen...

    Ja, visst går åren alltför fort. Det gäller, som du sa, att fylla dem och inte bara låta de passera.
    Man som vaktar till och undrar vart alla år tagit vägen...

    Hoppas nu att hunden blir bra av smärtlindringen! Det är så jobbigt att se när de har ont.
    Oj, det blev lite seriöst & allvarligt idag men du; bara fem dagar kvar!!!!!!

    Kramar i massor till dej!

    SvaraRadera
  2. Jaa, åren går. Det är 15 år se'n jag flyttade till Berge. Till exempel! Det har runnit mycket vatten under broarna se'n dess!
    Jag vet inte vad det var Du fick opererat?

    SvaraRadera
  3. Mycket VÄLTALAT gumman !
    Tror också att kroppen tar lite distans från jobbiga saker så det känns lite avlägset ,så man kan plocka fram det lite nu och då istället .
    Jag känner också saknaden från Mamma...

    Bamse Kram till dig från Bambi

    SvaraRadera
  4. Reb: Jag opererade bort äggstockar/livmoder, 1½ vecka innan mamma åkte in på sjukhuset.
    Du får läsa lite gamla inlägg ;)

    Kramar till er...

    SvaraRadera
  5. Millan jag finns här har mått lite skit bara !!!
    Jag ringer dig ikväll :)

    Häftigt med andra sidan jag läste det nu !
    Wow ,,KUL....
    Snickare familj kanon :)
    Vi är inte det :( Behövs vill jag lova !
    Kram Bambi
    Ps är jag dissad i favoriterna ? :()

    SvaraRadera
  6. Ditt inlägg om mediet berörde verkligen. Jag tror på sånt där och tycker det är så facinerande. Det måste ha varit en enorm upplevelse att få vara med om det där.
    Kram

    pst, Hur är det med Jenny? Har hon slutat blogga?

    SvaraRadera
  7. Ja du...det var ju tur att jag inte anmälde Kiara till utställningarna.....
    Nu är det helg och snart söndag!!!!!
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade