Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 20 juni 2010

Oj .. det blev ruskigt sent i natt, somnade nog vid 3 tiden!!
Men... vilken trevlig dag/kväll det blev!! ;)
Kul med allt folk som tittade in och firade oss....
Kusiner, föräldrar, syskon , grannar , vänner.. barn och vuxna i en salig blandning, det var ett kul kalas!

Idag blir det vila.. förkylningarna har blivit värre och Tomas har INGEN röst kvar , det blir nog bara jag som pratar idag.. och det gör jag såååå gärna ;)

Såg ni på BRÖLLOPET igår.... ojojoj, vad vackert!!!
Jag gillar detta med Kungahus, glitter glamor och vackra klänningar...
Viktoria och Daniel är ju helt underbara.. snacka om att kärleken bara sprutar runt dem ;)
De kommer att leva lyckliga i alla sina dagar....

Nu hör jag hur svansar slår i golvet i sovrummet ;)
De har med andra ord vaknat nu.. mina sömntutor till tjejer!!!
Så.. det är väl dags att gå en promenad nu då!!

Ha en fin söndag...

4 kommentarer:

  1. Ja oj så vackert det var bröllopet!! Som en saga...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var ett riktigt sagobröllop!
    Vad jag grinade! Jag är ju så blödig... Och sen var ju det ett sånt vackert bröllop och alla tal....bara det gjorde mej så rörd!
    Kram & ha en härlig söndagkväll.

    SvaraRadera
  3. HÄRLIGT !!!
    Men vad säger Thomas ??? :)))))))
    Hade inte blivit mycket tjatter denna helg med andra ord ;)
    Bamse KRAM på er ,,saknar er så och tänker på er .
    Bambi

    SvaraRadera
  4. En liten måndagskram får du av mej!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade