Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

lördag 5 juni 2010

Näääääj..... Jag har nyss plockat bort den första fästingen från Ebba, förhoppningsvis var det den sista oxå!!!!
Den kröp i pälsen på henne!!
Varför är de så svåra att döda??

Kalas har det varit idag.. med god mat och tårta, lite vin och vips så blev det ett litet baluns ;)
Närå.. ingen fara!
Jag är nykter och klar... Dricker sällan mer än ett glas!!

Tivolit är här i stan.. jösses va dyrt det blivit!!
Linus gick nog i konkurs pga gårdagens karuseller!

I morgon blir det utställning för mej och Ebba..
Jag längtar som en galning.. det är sååå länge sen!!
Sen ska jag ju få nöjet att träffa Susanne ;)
Hur det än går i ringen, så blir det nog en braaa da'!!! ;)

Vi hörs ...

2 kommentarer:

  1. Ska jag ge dej ett tips: ta på dej långkallingar för jag höll på att frysa ihjäl idag (utställningen i Ö-vik!)
    Det ska nog gå bra i ringen i morron, jag ska stötta & hjälpa dej.
    Ser verkligen framemot morgondagen!!!!
    Och komihåg; ser jag inte dej så knacka mej i ryggen!!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli toppen!! Det är alltid trevligt att träffa Susanne!
    Lycka till med Ebba och ha en trevlig dag!
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade