Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 16 juni 2010

Nu är det bestämt..

Nu är det bestämt...
Måndagen efter Midsommar ,får Wilma somna in!
Då har hon fått varit i stugan..badat och fångat fisk:)
De sista dagarna ska bli underbara för henne...

Jag har kontaktat vet. Han ska skriva ut kompletterande smärtstillande till Wilma, så att det blir en bra tid som återstår!!

Idag.. är hon den enda som det är fart på.. är det sant att hon är skadad?!
Man kan fundera... Ebba ligger i hallen och sover, Linus och jag är båda ledsna och har ingen ork till nåt, medans Wilma är ute och springer!!! och leker med ett tuggben...
Nu ska vi bara fokusera på att ge henne de bästa av dagar!!
Tänker umgås med henne så mycket jag kan!!

Ha de så gott där ute... och var rädd om er och era djur!!
En vacker dag tar allt det roliga slut och våra fyrbenta älsklingar måste gå vidare...

4 kommentarer:

  1. Jag vet att ni fattat det rätta beslutet men det svåraste.
    Lider & sörger med er och jag vet att det är svårt...men Wilma får det bra i Regnbågslandet, utan krämpor...(skriver jag, samtidigt som jag gråter tårar i strida strömmar)
    Kramar i massor till er

    SvaraRadera
  2. Ett tufft beslut att fatta, men ändå säkert de rätta. Lider med Er, de Ni ska igenom nu är fruktansvärt. Skönt att Ni ger henne en underbar sista tid så hon kan leka vidare i sin hundhimmel sedan. Jag o mina fyrbenta tänker på Er o önskar Er en underbar sista gemensamma tid tillsammans.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Det här var t.o.m. jobbigt att läsa om...
    men det var ett klokt beslut och hon kommer få en fin sista tid med er, det är jag helt övertygad om.
    *kramar om*

    SvaraRadera
  4. Fy vad ont det gör i mig o läsa om erat elände.
    Du har det verkligen kämpigt.Det är ju alltid ett fruktansvärt jobbigt beslut o ta. Men det viktigaste är att man lyssnar på sig själv o gör det man själv anser vara bäst. Hon kommer o få en underbar sista tid hos er. Skickar en stor varm kram till er allihop

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade