Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 8 juni 2010

Husvagn




Här är vår husvagn...
Ha de bra .. denna tisdag!!

3 kommentarer:

  1. Nää, säger du det...att du också gillar honom??!!
    Vi är nog mer lika än vi någonsin kan ana!!!!
    Jag kan också alla hans texter; min favvo är nog En femöres kola. Den kan få mej att lipa bara av att jag tänker på den!!!!

    Husvagnen verkar superfin!!!

    Jättekram till dej!

    SvaraRadera
  2. "Det var då, min kära jag bjöd dej på , en liten femöres kola !!!"
    Den här då: "Å de kändes varmt inom mej ,när jag hörde någon viska.. titta där du, där går Lasse å Marie"
    Den är så söt!!
    Och för att inte tala om Emily's foto ...:-)
    Det är många texter som får en att torka tårar!!

    Ja, vi är supernöjda med vagnen... nu kan vi faktiskt åka på utställningar som ligger lite längre bort...

    SvaraRadera
  3. Vi sålde vår husvagn efter bara en säsong, trots att vi med den upplevde bästa sommaren nånsin, Ja, jag vet, vi skyller på tillfälligt hjärnsläpp, men oj vad vi ångrar oss. Så fort ekononmin tillåter köps en ny!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade