Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 9 maj 2010

Hej igen

Nu ska jag försöka att ta mej i kragen..
Det har varit lite skönt ..med "semester" :)

Vi närmar oss sommaren, trot eller ej..
Kanske inte med stormsteg,men ändå!!!

Idag har vi lite gråkallt.. och ingen vidare lust att sitta ute med kaffekoppen!!
Igår däremot så var vi hos svärföräldrarna hela dan (uppvaktade svärmor) och lapade sol :)
Vi blev lite bruna... vissa av oss blir lite mer rosa ;)
Jag är en av dem...

Linus fixar detta med insulinpump ,galant!!
Verkar som om han inte gjort annat i sitt liv.. ;)
Jag har blivit inspirerad jag me'... kanske sätter jag in en efter Italienresan!?

Nu kämpar jag på med vikten....
Den går neråt och jag känner mej gladare och gladare!!!

Vi vill sååå gärna ha en husvagn... men vi hittar ingen som passar, varken i prisklass eller stil!!
Nu tror jag att Hobby verkar vara en vagn som faller mej i smaken... men vi får se!!
Jag vill HA eller HYRA en vagn innan vi drar iväg neråt Göteborg/Trollhättan!!

Nu ger jag mej för idag...
Men ha de så gott, och stora kramen till Er!!!

2 kommentarer:

  1. Härlig att höra av dej!!
    Jag har INTE anmält till h-san eller till Ö-vik; mina tikar är helt urpälsade så de kommer nog inte vara i utställningsskick förrän till hösten ;(
    Men jag ska tänker nog åka och titta på båda utställningarna! Då måste vi ses!!!!!!!!
    Kram på dej vännen

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!
    Alltid lika kul att läsa...
    Vi hade helt osannolikt väder här ett tag, med temperaturer upp emot 25 en del dagar! Nu är det tillbaka till ner normala 7 grader.

    Husvagn är nog ganska coolt att ha... oberoende!
    Lycka till med det..

    Kramisar!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade