Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 24 maj 2010

Vi har inte hört nåt om den stulna mopeden... och så lär det väl förbli!
Den är nog nerplockad och såld i delar....
Joakim har fått låna en gammal moppe av farfar.

I helgen har vi påtat med husvagnen...
Köpt en del grejer till "köket" och gjort rent kylskåpet!

Idag ska jag köpa Nyponpulver till Wilma... Hon haltar ännu !!
I morgon ska jag söka hjälp hos Vet.!!!
De måste röntga henne eller nåt!!

Ska ni se filmen "Änglavakt" med Micael Nykvist???
Jag bara MÅSTE se den.....
Han är ju en gudomlig skådis... OCH snygg dessutom ;)

Daniel har fått ett bättre boende nu... de är tre killar som delar en 4 rumslägenhet med havsutsikt;)
I denna lägenhet finns det inte mögel!!!!!!!
De hade ju ett bedrövligt boende från början... det växte svampar i soffan och kläderna blev gröna!!
Alla i huset fick penicillin och cortison för de fick hosta och svårt att andas...Daniel fick tillbaka sin astmakänning!!!!!
Han börjar redan bli bättre....
Nu är de nöjda och glada:)

Idag blir det till att köpa hem en säck hundfoder....
Jag hoppas verkligen att de har Doggy nu, vi har vid 2 tillfällen blivit tvungna att köpa Friskies (för att Doggyn varit slut) och ingen av dem gillar dessa tjusiga bitar i rött och grönt ;)
Sen blir det nog till att handla lite mat till kylskåpet... det blir fort tomt!!!
Alldeles strax måste jag dra till stan för att hämta Linus och grannpojkarna, de slutar tidigt i dag och då får de hjälpa mej att bära...
Jag är bra på att förena nytta med nöje ... - jag hämtar dem så de slipper vänta på bussen i 2 timmar och DE hjälper mej med tunga tunga påsar och säck;)

Jag önskar er en väldigt bra dag..
Kramen

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att han fick byta bostad. Inte så hälsosamt att bo i mögel. Stor risk att man blir riktig dålig.
    Synd att ni inte fått napp ang. mopeden.
    Lycka till hos veterinären i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se den filmen!!!!!!
    Det är bra att förena nytta med nöje ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men VET JAG VÄL ATT DET VAR MOPPEN !!!
    Skulle bara kolla om du var vaken ;) eller ?;))
    Jäkla skit att ni ej hittar den !Grrrrr

    Fy ,,stackrs Daniel och möglet !!! Inte bra !
    Tur de fick nytt boende !

    Men hallååååå Bilder på vagnen då ???
    När rullar den hitåt ?
    Jag rullar snart opp ,då menar jag rullar hmm.
    Bamse Kram JennyRingblomman

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade