Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 10 maj 2010

Ikväll ska vi titta på en husvagn;) !!!
Kul med nåt nytt...

Idag är det grått och tungt, solen lyser med sin frånvaro!!

Fästingdebatt: Hur upplever ni detta snuskiga monster?!
Vaccinerar ni er???

Jag skulle faktiskt kunna tänka mej att flytta söderöver när barnen blivit stora och klarar sej själv... men pga dessa djävulska varelser så blir jag nog kvar här, FÖR ALLTID!!!!
Jag hatar dem....

Nu börjar bekymret med att hitta hundvakt inför sommarens semester.... Det har alltid varit mamma som tagit hand om tjejerna åt oss.

Jag önskar er en underbar dag...

6 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Kul att du bloggar igen! Själv är jag jättedålig på det...
    Jag vaccinerar mig inte, fast vi har så mycket fästingar.
    Du vill söderut...vi skulle vilja norrut istället! Haha, så det kan vara!
    Ha en skön vecka! Kraam

    SvaraRadera
  2. Ok... då stannar vi kvar här men blir ÄNDÅ grannar med er ??!!
    Kul....;)
    Jag är inte så rädd för själva smittan som de sprider... jag är mer rädd för själva DJURET!!!!!
    Äckelpäckel... dessa blågråa ,tjocka runda bollar!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att dessa små kryp är helt onödiga i naturen! Äckliga små varelser!
    Jag kommer ihåg när jag var i Garpenberg på ett Goldenläger; hundarna fullkomligt kryllade av fästingar!! Fyyyyyy!
    Sv. ville du stå före mej i ringen eller... ;)
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  4. Hej hopp vännen!
    Här där vi bor är vi ganska förskonade från fästingar. Eller så är det jag som inte befinner mig där dom är :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tänker inte bemöda mig svar HUR ÄCKLIGA OCH RÄDDDDDDD jag är !!!!
    HATATATTATATATTATAAAAARRRR DOM .....

    Men Äntligen en VAGN !!!! Kul ...
    Då måste ni komma till Öland !!! Vi har bokat stuga !!!
    Nära Camping !!!

    Du kan gott flytta närmare mitt Kaffe ;)
    Kram Kram Ringer dig i morgon .

    SvaraRadera
  6. I det fallet tror jag faktiskt jag skulle vaccinera mig. Jag är inte så himla mycket för det annars, men en TBE vaccination skulle inte skada. Bättre än att få sjukdomen, jag har glömt vad det hette.

    Det är äckligt att TÄNKA på dem..

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade