Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 25 maj 2010

Vaknade kl 6.15 för att köra bilen till verkstan.... Drivknut och bakdämpare måste bytas!!!
Undra om det skulle vara billigare att gå tillbaka i tiden och bara köra häst.....

Det är gråtrist väder och jag har färgats av detta.. eller så är det jag som dragit ner vädret till att vara såååå trist!!! ???
Jag har ont i lederna, bäckenet och höfter...
Hatar såna här dagar!!!!
Men.. efter regn kommer solsken....

Ännu har vi inget hört om moppen och Joakim är förtvivlad:(

Hundarna har fått sökt lite godis på gården, promenerat och nu är de nöjda.
När de mår gott.. så mår jag bättre ;)

Jag var och tittade till min perennrabatt... har glömt vad jag satte där förra sommaren!
Så nu törs jag inte dra bort det som SER UT som ogräs... det kan ju faktiskt vara själva perennen som åker då?!
Ja.. nån blomexpert är jag definitivt inte!!!
Tomas däremot, han älskar Liljekonvaljer, tog några plantor från skogen förra våren... satte i rabatten och de tog sej!!!
De är på väg att slå ut nu....

Än har jag inte börjat trimma Ebba inför utställningen.... Jag måste vänta tills kroppen vill!!
Det blir ingen "Gubbvisning" för mej den 6 /6... Texas matte glömde att anmäla:(
Men.. det gör inget.. kanske räcker det för mej att visa Ebba.
Vilketsom.... jag LÄNGTAR till den 6:e.....

Nu är det dags för mej att hämta bilen.... och betala!!!
Hoppas det blir nån slant kvar ...

Ha det bäst ida'
Kramen

1 kommentar:

  1. Dessa bilar...de bara kostar!
    Det finns ju annat man vill lägga pengarna på...
    T.ex hundutställningar!!!! :)
    Kram

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade