Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 26 april 2010

Oj oj.. jag skäms verkligen, men bloggeriet verkar vara över för min del..
Eller så får det bli min höst/vinter hobby?!
Jag har ingen ork att ens starta datorn längre...
Ibland blir det lite surr på FB ,men sen är det NOG , känns det som!!!

Jag kan väl ändå ,medans jag nu är här ,säga att våren är här på riktigt;)
Mina krokusar tittar fram ... och min perennrabatt har fått sej en omgång ... alla gamla löv och pinnar är nu puts väck!!
Altanen är städad och möblerad... Intog årets första måltid där ,med trevliga grannar ;)

I fredags så firade vi Tomas som fyllde 40... (det riktiga firandet blir i sommar) Vi åt 3 rätters på Höga Kusten hotellet, och det var sååå gott och mysigt:)
Av oss fick han en GPS ... så att jag kan säga upp min tjänst som kartläsare på våra semestrar, vi hamnar hyffsat rätt.. men inte alltid ;)
Av sitt jobb så fick han en underbar blomgrupp att sätta ute på bron (farstukvisten) + 1200 kr i presentkort.

Resten av helgen har gått under "vilsamma former" ,,,,

Nu är det dags för Linus att få sin hett efterlängtade Insulinpump... i morgon åker vi in på introduktion och under 2 dagar så ska han och vi få lära oss ALLT om denna magiska apparat ;)
Jag lider med honom för hans långverkande insulin som tas vid maten , gör sååå förbannat ont för honom, ändå har de bytt sort!
HAn tar 2 sprutor till maten .. men det är bara den ena som gör ont, tack och lov!!
Men nu... är det slut på detta, för han behöver inte ta mer sprutor sen maniken är inkopplad;)

I lördags så fick vi besök av lillebror med familj... och Lilla Lova ,som nu är 1 år och 1½ månad ,höll låda så det bara sjöng om det ;)
Vilket litet charmtroll.. är hon lik sin faster kanske ?!?! ;)
Hon målade vårt altanfönster med banan till sina föräldrars stora förtvivlan... sen kastade hon den resterande biten på golvet!!
Jag förstår inte varför mamman och pappan bytte nervösa blickar med varann ?! *S*

Ikväll åker mina tjejer in i duschen.. insåg att det nog är dags när grannen undrar om de blir grå när de blir äldre?!
Mina "vita" golden ser inte ut som de borde!!!!!!

Ha en varm go dag...

5 kommentarer:

  1. Man FÅR ta en pause i bloggandet! Bara så du vet...;)
    Vad spännande att få höra hur han uppplever pumpen!
    Vi hörs på FB!
    Kramar i massor till dej!

    SvaraRadera
  2. Skriv när du känner för det! Det ska ju inte kännas som ett JOBB, det är meningen att det ska va' kul, och ingen press.

    Dina blog poster är underbara att läsa, så jag hoppas verkligen du fortsätter när Du har tid och lust. Det känns som att man var DÄR...

    Kramisar!

    SvaraRadera
  3. Tack.... va kul att höra Rebekah!!
    Va gla' jag blir ;)

    Japp .. vi hörs av Susanne, och snart ses vi, hoppas jag ;)

    SvaraRadera
  4. Nä Susanne har fel!!
    Du får inte ta en bloggpaus!!
    Skoja bara...:) men tråkigt är det tycker jag.
    Du kan väl hojta till när du kommer tillbaka.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Jag förstår hur det känns, har också bloggtorka...får mig liksom inte för med att skriva.
    Visst är våren härlig - det är nog den härligaste årstiden -man har så mycket att se fram emot.
    Hoppas nu det kommer gå bra med insulinpumpen på Linus, så slipper han smärtan. Jobbigt för honom nu...Hälsa både till honom och till resten av familjen.
    Mikael undrar om rummet står klart redan nu? ;-)Han tycker det börjar bli jobbigt att bo i husbilen...
    Pussa på de fyrbenta från mig och ha en riktigt skön vecka!
    Kraam

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade