Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 20 maj 2010

Helt plötsligt.. så fick jag lust att skriva några rader:)
Solen skiner, å de' grövsta... jisses vilken värme!!!!!
24 grader i skuggan....
På våran gård står numera en Hobby 561... - 91, den är verkligen görfin och vi känner oss sååå nöjda!!
Idag har jag plockat in lite hushålls grejer och ikväll ska de sista gardinerna upp i fönstren!

... precis i detta nu så ringer Tomas och berättar att någon har stulit Joakims moped!!!!!
Han hade den till skolan i morse, för de hade sovmorgon!!!


Nu åskar det ordentligt här ...måste nog dra ur alla datorkablar.... !!!!
Det blev inget längre inlägg.. hade mer att berätta men får nog ge mej nu!!!

4 kommentarer:

  1. Det är ju förbannat att folk inte kan skilja på ditt och mitt!!
    Hoppas mopeden kommer till rätta igen.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Vad vissa är "naglit" kan inte låta bli andras saker!
    Usch & fy på dem...
    Jag gissar mej till att en Hobby 561 är en husvagn *med risk för att bli dumförklarad*
    Kraaaam till dej!

    SvaraRadera
  3. Super duper Grattis !!!
    Äntligen är ni med vagn !
    Men vad säger vilka jäklar sno vagnen !!!
    Åhhh Grr jag blir så ARG!!!

    Bamse Svettig Kram i värmen och du vi kommer snart oppåt ;)
    JennyRingblomman

    SvaraRadera
  4. Näe... Jenny, det är inte vagnen som är borta, virrpanna!!!!
    Det är MOPPEN!!!!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade