Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 27 maj 2010

Regntunga skyar, vart än jag ser......
Usch, idag är det verkligen kallt OCH grått!!!
Men, då kan man sitta inne med en bok och lite kaffe utan dåligt samvete;)

Igårkväll tittade jag på Efterlyst.. och kom ihåg att jag glömt att berätta för er när polisen ringde till Daniels mobil för att söka efter min mamma!!!!!!! Som då varit död i ca 4-5 veckor!
Från början: Mobilen ringer och jag ser att Daniel blir blek om nosen , tänkte att "vad har nu hänt"?!
Jag hör honom säga att "Näe,mormor dog för ett tag sen, vad handlar detta om?"
Då visar det sej att mamma suttit på bussen tillsammans med Linda Chens mördare (Almh) och de ville veta vilka iakttagelser hon gjort under resan från Stockholm och hem hit!
Den 17/9 åkte han norrut.....

i morgon ska jag på seans igen.. men denna gång blir det endast jag och mediet!
Jag känner på mej att "nån" vill mej nåt.... Det är lite "klurigt " här hemma nu ;)
Inget jag blir rädd för... utan jag blir mest nyfiken!!!

Tomas träffade en kvinnlig veterinär på sitt jobb igår, hon jobbar i Ö-vik !
Han berättade om Wilmas problem ... hon visade hur vi ska känna på hennes ben för att utesluta ledbandsskada .... men hon tror starkt på att Wilma snedbelastade sin högra höft när hon slet lös klon på vänster fram.
Hennes högra höft har ju till och från varit lite känslig i ca 3 år, och nu vid kloskadan så blev det snedbelastning och lite inflammation .
Att hon har pålagringar ,det har vi redan förstått... men det finns god hjälp att få!
Tomas glömde vad preparatet hette men man skulle ge hög dos i ca 2 veckor, sen kan man trappa ner eller helt sluta... Jag ska kontakta "våran" veterinär igen!!!

Wilma får redan nu foder med nyponpulver och dessutom ger jag 3 tabletter nypon per dag!!
Hoppas hoppas hoppas....

Ha de bäst...

3 kommentarer:

  1. Så spännande med seans!
    Ser fram emot att få höra vad som "försegår" hos dej!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken grej! Det där med telefonsamtalet! Jag känner inte till det mordet, så jag vet inte vem Almh är. Undrar hur de fått reda på att de var på samma buss? Måste man uppge namn när man åker buss?

    Vem är er veterinär? Peder?

    SvaraRadera
  3. Hur gick det för dig hos mediet? Fick du veta något spännande?
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade