Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

söndag 15 november 2009

Slöa söndag

oops vilken slöaktig helg det varit!!!
Men ganska gött oxå....

Tomas och hundarna var i skogen i förmiddags... Ebba hamnade i badet direkt efter promenaden!!
Hon hade rullat sej i människoskiiit!!!!
Äckliga päckliga vidriga kräk!!!!
Men nu är hon ren och snygg och doftar ljuvligt :)

Jag är överlycklig a la Millan.... fick inte så ont som jag brukar efter att stått böjd över badkaret.
Kanske har operationen hjälpt ;)!!!!!????
Jag hoppas så det knakar!

Har nyss pratat med Daniel's föredetta ,Johan...... Han kommer till oss innan jul;)
Åh va kul.... han betyder nåt särskilt för oss och vi vill aldrig tappa kontakten.
Daniel och Johan umgås när de har chansen i Stockholm.. de äter lunch och fikar ihop ;)
Det är bra att de är vänner.....

En byrå är målad... ska försöka hitta nya beslag till lådorna och skåpen.
Helst ska de vara svarta... är det nån som har nåt tips på snygga knoppar eller handtag????

Imorgon bär det av till mamma igen... hon är på en underbar avdelning nu, de tar hand om henne på bästa sätt och de har redan gjort en del utredningar FAST att det är helg!!
Jag blir så glad och lättad över att kunna fokusera bara på henne!!
Idag var hon väldigt trött och slut... orkade inte ens upp i rullstolen.
Mina känslor svajar upp och ner, hur ska det gå????:(

Vi var på Coop forum idag... och hjälp va fina julsaker de plockat fram.
Jag vill ha nya stakar överallt ;)
Och stjärnor, och kulor och glitter och tomtar och ljuslyktor mm mm !!!!
Våran julgran är alltid "charmigt" utsmyckad med alla dessa finurliga konstverk som barnen gjort under årens lopp.... har svårt att bryta den traditionen även om det är barnens önskan, de vill ha en "modern" julgran med allt vad det nu innebär?!
Kanske kan jag kosta på mej att bara ha röda och guldiga kulor i år???
Näe... det blir nog det gamla vanliga!!
Hur ser era julgranar ut.... förutom att de är gröna och stickiga??!!!

Snart är det måndag igen...

Ha en trevlig söndag tills dess!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade