Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

måndag 16 november 2009

Hon fattas mej...

Min älskade mamma somnade ,helt oväntat, in i morse....
Hon fattas mej så det skär i bröstet!!!!
Världens bästa mamma.....

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅ Camilla vet inte riktigt vad jag ska skriva.
    Magen knöt sig på mig när jag läste.
    Jag skickar dig o övriga i fam en innerligt varm kram. Ta hand om er.

    SvaraRadera
  2. Neej!!! Åh, jag känner verkligen med dig Camilla...finns inte ord som kan trösta nu. Ta hand om varandra, skickar också en varm kram till er allihop.

    SvaraRadera
  3. Nej Camilla... svårt att hitta ord.
    TÄnker på er.
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  4. Var precis inne och läste din blogg..
    Såå tragiskt. Det är alltid för tidigt.
    Tänker på dig och din familj.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Du kära vän.
    Vi tänker på er massor.Livet är orättvist ibland.
    Ta hand om er .
    Bamse kram
    Jenny & Robban med familj...

    SvaraRadera
  6. Finner inte rätt ord. Beklagar verkligen sorgen efter din mamma. Så ofattbart att det gick så fort. Du/Ni finns i mina tankar!
    Tröstkramar Jeanette

    SvaraRadera
  7. Tänker på er...
    Önskar er en mysig helg .Ta hand om er .
    Bamse kramar Jenny och Robban.

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade