Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 4 november 2009

Ny dag, nya möjligheter...

Onsdagen är här och som vanligt hinner man knappt börja veckan innan den är slut;)
Våra kvällar är fyllda av läxor med tonårsmonster .... charmigt på sitt sätt,men även lite småjobbigt *FNISS*
Annars är väl allt som vanligt i det Lundgrenska huset....
Förutom då att vårt sovrum ÄNTLIGEN börjar bli klart!!!
Nu fattas bara en hylla och spegel.....
Det blir IKEA nästa helg ;)

Nu till nåt helt annat.... Är det nån annan än jag som brukar se på kanal 3 på mornarna???
Alla älskar Raymond... är mitt favoritpogram;)
Jag kan bara inte missa honom... nu är det 5 minuter kvar innan det börjar så nu är det bråttom!!!
7.55 sänds det!!!

kl 9.30 ska jag till diabetessköterskan, hoppas mina värden är OK!!
Sen ska jag baka en chokladkaka... inte till mej men till min familj;)

Vi hörs snart...hinner inte mer nu!!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen :)
    Jodå jag ser Raymond ibland . Fredde och Robban ser det ibland och skrattar GOTT...

    Klart dina värden är KANON nu när du är så duktig!

    Jodå det känns igen .Sitter själv ex antal läxor nästan varje dag .

    Ajjjj Åhh nu fick jag ont i gommen !Har haft världens munsår i gommen ,svårt att äta och dricka smärtar rejält,varmt och kallt hårt och mjukt :((((((( Försöker dricka kaffet samt några ost skivor ! :(

    Vi hörs snart i luren va ? ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Åh, vad kul att det börjar bli klart i sovrummet! Då får du lägga ut bilder sen!
    Hoppas dina värden ligger bra!
    Kramis på dig!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade