Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

fredag 6 november 2009

Konstpaus....

Min mamma har blivit sämre och har precis opererats igen.
De har hittat metastaser på flera ställen i magen och de har återigen behövt koppla om tarmarna!!!
Ännu är det inget livshotande men läkaren talade om för mej att det sannolikt är av detta som hennes dagar kommer att sluta,även om det inte ska ske nu.... förhoppningsvis!!
Vi har det tungt nu så jag gör en paus så länge.

Var rädd om varann och ta ingen för given!!!
Kramar till er alla

4 kommentarer:

  1. Usch vilket tråkigt besked Camilla! Önskar jag kunde skriva något tröstande... :-(
    Men fint sovrum har ni fått ialla fall! Otroligt snyggt!
    Ha det bra och sköt om er och varandra!
    Tack för grattiset också!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla
    Var inne och läste din blogg nu.
    Såg att din mamma var sämre för några dagar sen. Hoppas att det har blivit bättre nu.
    Stackars dig vad jobbigt.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Åhh Millan tänker så på dig sedan vi pratade i dag .
    Du får stå ut med så mycket ...Men alltid så go och glad .
    Längtar så till jag kan ge dig en kram.
    Önskar dig ALLT gott i VÄRLDEN...
    Bamse Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Nämen vännen...usch så trist!!
    Hoppas din mor inte har allt för ont mitt i den hemska diagnosen, och får må så bra hon kan!

    Ni finns i mina tankar!
    Kram Jeanette

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade