Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

tisdag 6 april 2010

Fylletratt:)

Så därja... Nu är Påsken över!
Och våren är på gång nu...

Påskhelgen har bjudit på skratt och god mat.
På fredagen så bjöd vi Tomas föräldrar och min pappa och Siv på middag.
Det var kul och uppskattat..
På lördagen så grilalde vi med våra kompisar i skogen... drack lite cider och Jäger , åt korv och hade det såå mysigt.
Senare på kvällen så möttes vi upp igen hos ett av paren.. åt middag och tävlade (det bästa jag vet *S*).
Jag och Maria blev tilldelade varsitt "uppdrag" som bara vi och värdparet visste om... Maria skulle säga "vadååå" i tid och otid, medans jag skulle säga : "Jag tror jag börjar bli full..."
Eftersom jag älskar att spela teater så tog jag detta på grövsta allvar... Började försiktigt med att luta mej mot Tomas i soffan och viskade dessa ord (detta var innan kaffet, så tiden var ännu ung), då klappade han mej på benet och sa: det är du väl unt!!!

Vi satte oss till bords och jag började bete mej mer och mer underligt... jag tittade på Marias man som satt mittemot mej, han såg mer och mer skräckslagen ut!!
Tomas blev stelare och stelare i sin kroppshållning;) Och han tittade oroligt på klockan (den var då bara 21.30.
Till saken hör att jag ALDRIG blir "full"... så chocken blev enorm hos min man!!

Jag "råkade" söla tårta på fingrarna, skålade mycket och högljutt och fnissade mest hela tiden!!
Då kom herrn i huset med en tulpan till mej och sa: Till kvällens bästa uppträdande!!
Tomas fattade ändå inte att det var på skoj ;)
Åh.. va jag njöt !!;)

Igår var vi hos Pappa och Siv på middag.. träffade Sivs barn och barnbarn för första gången och de var jättetrevliga!
God lax i underbar sås till varmrätt och äppel/jordgubbspaj till efterrätt!

Nu är det vanlig dag igen... vi njuter av påsklovet och myser!

Ha en underbart bra dag..

5 kommentarer:

  1. Jaha...var det därför du sa "Jag tror jag är full" varje dag när vi var i Riga..." du spelade bara...!!!

    Hörs i örat !!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha... FULL av skratt och god mat ja'!!
    Som sagt.. vi hörs !!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, hoppas du nyktrat till ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, ha!
    Det var en rolig lek!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du är bara för go Camilla!!! Haha!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade