Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 14 april 2010

Jösses vad trögt det går nu med bloggen...
Våren är på G och jag har ingen lust att sitta vid datorn!

Nu sitter jag ändå här så då får jag väl passa på att skriva några rader;)
I vinter så har vi inte haft en enda domherre i vårt fågelhus... men NU ser jag en gullig rund Domherre med den röda magen !!
Är det dags att komma nu.....?! *S*

Wilma är mycket bättre idag, tack och lov!
Hon får bara gå små korta promenader nu:(
Ebba och Tomas har börjat cykla så smått.. och Wilma blir INTE glad när hon ser att de ger sej iväg!!
Det är ju husses och hennes "grej"!

Nu är min skrivare igång igen :)
Åh va glad jag blir..
Några foton ska skrivas ut och svärföräldrarnas flyg"biljetter" me'!!

Mina pelargoner (de gamla) har äntligen fått komma upp från källaren... jag ser hur de njuter av solskenet ;)
Det dröjer inte länge förrän man får sätta ut dem i friska luften!

Ikväll blir det Pilates för min del.. ser verkligen fram emot det för det var så otroligt skön träning!!
Vårt badhus är under renovering men så snart det är klart så blir det till att köpa årskort och sätta igång på allvar med min träning... Vill ju såå gärna komma igen för att sen kunna söka och hitta nåt jobb!!
Jag är född optimist... så snart är jag på benen ;)

Den 23 april så fyller Tomas 40... Men vi tänker slå ihop våra 40 årsdagar, så vi kommer att bjuda hit folk den 19 juni (jag fyller i september).
Men den 23:e så åker vi till Höga Kusten hotellet för att äta..
Vi i familjen och pappa och Siv , Christer (brorsan)och Marie blir oxå me'.
Det blir 3 rätters ;)

Nu har solen gått i moln... och jag med !!
Ha de bäst

5 kommentarer:

  1. Jag har just funderat i dag om man skulle börja cykla med hundarna...nu när man inte kan gå i skogen.
    Kanske man ska damma av gamla "Betta" och dra en repa i morgon?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte lust att blogga?? Där får du tänka om tycker jag! Ta med dig datorn ut vetja :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej på dej min vän!
    Sv. nä, gamla Bettan fick vila idag..iddes inte! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ville bara titta in & kolla hur du har det på fredagkvällen??!!
    Kramar i massor till dej! <3

    SvaraRadera
  5. Här är det tvärtom -- jag har känt mig mer inspirerad att skriva än jag gjort på länge. I går bestämde jag mig för att starta en blogg på svenska. Jag FATTAR inte varför jag inte gjort det förut ... redan när jag lämnade Sverige! Idiotiskt, men bättre sent än aldrig, antar jag. Här: Nattviken

    Elna hade alltid fina pelargoner! Hon gjorde alltid en Dajm tårta varje lördag när vi var där och spelade bingolotto med henne! Minnen...

    Låter trevligt med trerätters på Höga Kusten!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade