Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

onsdag 21 april 2010

Hej igen...

Oj.. nu är det väldigt längesen jag satt in några ord här... Har inte haft lust eller ork!!??
Dagarna går och den ena är den andra lik..

Idag är det storkok på gång... kalops blir det till middag!
Tvättmaskinen snurrar och Linus spelar tvspel (han är hemma från skolan idag,har helt igensvullen hals och feber).

Snön är snart borta.. äntligen!!
Solen värmer och har lockat fram några fräknar i mitt ansikte..
Tänk va man hatade dessa bruna fläckar som barn!!!
Nu är de accepterade pga att de gör så att jag ser LITE brun ut ;)
Numera är de inte bara placerade i fejan.. de är ÖVERALLT!!

Rebekah: Ja du.. min farmor kunde verkligen baka OCH hålla liv i alla sorters växter;)
Jag förstår att hon valde Dajmtårta.. pappas favorit;)

Wilma blir bättre och bättre... Tänk att det ska behöva ta sån tid?!
Vi delar upp deras promenader nu så att Ebba fortfarande får chans att göra av med sin energi, Tomas underhåller henne på lååånga promenader medans de 2 handikappade ,dvs Wilma med matte, tar små enkla promenader;)
Mitt bäcken och Wilmas höft är nog av samma skrot och korn:)

Jösses vad vulkanen har ställt till med oreda i världen.... Stackars alla drabbade!!
2 av mina vänner blev utan sina hett efterlängtade resor pga utbrottet..
Nu håller jag och L-L våra tummar för att allt är helt över den dan då vi ska lätta på ändorna och ta oss till Italien!!
Vi är ganska små i jämförelse med moder natur!!!!

Ha en vacker dag..
Stora kramen

2 kommentarer:

  1. Jo du..enda gången man är liten !!

    Här finns det inget som lockar fram några fräknar..det snöar !

    Ha de gött !!!!

    SvaraRadera
  2. Fräknar..så sött :)

    Jo du, den där vulkanen har bla gjort så att min dotter visat sin värsta sida. Men nu verkar det som om de kommer iväg i morgon (fredag) till Afrika. Men ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag att det räcker med två veckor istället för de tre veckor som det var meningen i från början...
    en vecka mindre att oroa sig...!

    Kram till dej!

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade