Välkomna...

Mitt foto
Camilla Lundgren heter jag och bor i Älandsbro, 7 km norr om Härnösand. Är gift och vi har 3 söner: De är 20,16 och 14 år! I familjen ingår oxå Wilma och Ebba, våra goldentjejer från Falleur's kennel i Värmland. Katten Mojje huserar här hos oss... han är 10 år och av rasen Bondkatta!!! Jag skriver om lite av varje i min blogg.. mitt dagliga liv hamnar här, den är lite som en dagbok för mej!! Hoppas du tittar in och gör ett litet avtryck , så att jag kan hälsa på hos dej:)
Välkommen till Millan's Blogg

torsdag 8 april 2010

Kulörta nyanser

Jaha.. så är det då dags igen.... !!!
Hallen ska målas om, det blir vitt denna gång!
Dvs , trapphallen blir vit... den inre hallen som angränsar till kök och vardagsrum ska få en annan nyans... och då kommer vi till det angenäma problemet att VÄLJA kulör ;)
Eftersom ALLT är vitt, möbler och lampor och bröstpanel .. så har jag nog fastnat för "ljung" !!
Varmt och ombonat mot det ljusa!!
Men men.. det hinner rinna mycket vatten under broarna innan jag bestämt mej ;)
Har ni några förslag?

Även köket ska få sej en liten piff... vi har ju vit bröstpanel där oxå.
Vita skåpluckor och nån typ av väldigt ljus terracotta på kaklet, och samma färg på arbetsbänken!
Sovrummet innanför köket går i ljusgrått...
Jag vill ha en varm färg som passar året om.. till julgardiner och även sommarstuk!!
Det blir så att vi sätter väv på väggarna, då blir det lätt att göra om när andan faller på;)

I morgonbitti bär det av till sundsvalls sjukhus för att få en liten titt på Insulinpumpar!
Det ska bli såå spännande!!

Ha det så bra där ute...

5 kommentarer:

  1. Visst får man lätt abstinens!!!

    Ge pumpen en (eller två) chans/er!
    Det är verkligen en befrielse i bedrövelsen :) enligt mina ungdomar.
    Stor Kram & lycka till i morgon!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Blir nog jättefint !!
    Fast när du säger "ljung" så är inte det första jag tänker på en färg... :-)
    /Kicki

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul att göra om!!! Blir kul att få se nån gång... ;-)

    SvaraRadera
  4. Låter som ljung skulle vara en mycket behaglig färg mot allt det vita!
    Absolut! Gillar tanken;)

    Lycka till!
    Kram Jeanette som har värkande dagar nu igen:(

    SvaraRadera
  5. Vad skoj med lite "göra om"
    Ljung blir nog en behaglig färg till det vita.
    Hoppas det gick bra idag på sjukan!

    Sv; jag är tjänstledig och läser till inköpare.
    Ha en skön fredag kväll!
    Kramen

    SvaraRadera

Besökare idag

Besökare Online

Veckans besök

Antal besökare

Bloggintresserade